Superioritatea rugăciunii de noapte

marți, 22 iunie 2010

Abu Huraira (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „În a treia parte a fiecărei nopţi, Stăpânul nostru Cel Slăvit şi Preaînalt coboară până la cerul acestei lumi şi spune: «Cine Mă cheamă ca să îi răspund? Cine Mă roagă ca să îi dăruiesc? Cine caută iertarea Mea ca să îl iert?»”.


Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat în „Musnad” de Abu Ya‘la.


Noaptea târziu, când oamenii sunt mult prea ocupaţi cu plăceri lumeşti, Allah Atotputernicul şi Gloriosul le oferă credincioşilor oportunitatea de a li se răspunde oricărei rugăciuni, dacă ei îşi pot învinge somnul pentru a-I invoca ajutorul. În alt hadis din această carte ni se spune că Allah Atotputernicul şi Gloriosul coboară până la cerul cel mai de jos spunând: „Cine cere iertarea Mea pentru ca Eu să îl iert şi cine doreşte ceva pentru ca Eu să îi ofer?”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu