Binecuvântările revărsate de Allah asupra Profetului Muhammad (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa)

sâmbătă, 19 iunie 2010

Ibn Abbas (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „L-am întrebat pe Allah ceva ce mi-aş fi dorit să nu Îl fi întrebat. Am spus: «O, Doamne, au fost unii profeţi înaintea mea. Ai făcut ca vântul să se supună unuia dintre ei şi altul putea să-i învie pe cei morţi (cu Voia Ta)»”. Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „Allah mi-a spus: «Nu erai tu orfan (O, Muhammad) şi Eu ţi-am oferit adăpost? Nu erai tu neştiutor (de Coran) şi Eu te-am călăuzit? Nu erai tu sărac şi Eu te-am îmbogăţit? Nu ţi-am îndepărtat Eu povara?»”. Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „Da, Doamne”.


Acest hadis este bun (hasan) şi a fost relatat de At-Tabarani în ,,Al-Mu’jam Al-Kabeer”.


Este suficient că Profetul Muhammad (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) este cel mai onorat Profet. Totuşi, i-au fost oferite multe alte binecuvântări pe care niciun alt profet nu le-a avut, cum ar fi mijlocirea în Ziua de Apoi. De asemenea, Umma lui este cea mai bună şi prima care va intra în Paradis.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu