Kauthar - râul Profetului Muhammad (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) din Paradis

vineri, 18 iunie 2010

Anas (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că: „Profetul Muhammad (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a aţipit într-o zi printre noi şi s-a trezit râzând. L-am întrebat: «O, Profet al lui Allah, de ce zâmbeşti?». Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: «O sură mi-a fost revelată mai devreme». Apoi, el a recitat-o: «În numele lui Allah, Cel Milostiv, Îndurător»:

«Noi ţi-am dat ţie [Al-Kauthar] prisosinţa,


Deci împlineşte rugăciunea pentru Domnul tău şi jertfeşte!


Cel ce te urăşte va fi fără copii» (Coran 108).

Apoi Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a întrebat: «Ştiţi ce este Al-Kauthar?»”. Naratorul a spus: „Noi am spus: «Allah şi Profetul Lui ştiu cel mai bine». Apoi Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: «Este un râu în Paradis pe care Allah mi l-a promis. În el se află multă bunătate şi Umma mea va veni la acesta în Ziua Învierii. Cupele ei sunt la fel de numeroase ca stelele. Unii dintre urmaşii mei vor fi împiedicaţi să ajungă la el şi eu voi spune: ´O, Doamne, ei fac parte din Umma mea´. Allah va spune: ´Tu, (o, Muhammad), nu ştii ce au făcut ei după moartea ta´»”.


Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat de Muslim, Abu Da’ud şi Nasa’i.


Acest hadis reflectă pericolul abaterii de la Sunna Profetului (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!). Fiecare faptă bună are două condiţii pentru a fi acceptată de Allah. Prima este că ar trebui să fie îndeplinită numai pentru Allah, fără a-I asocia nimic. A doua condiţie este că fapta trebuie să fie îndeplinită conform Sunnei, tradiţiei Profetului (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu