Importanţa iubirii de dragul lui Allah

miercuri, 23 iunie 2010

Abu Huraira (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „Allah va spune în Ziua Învierii: «Unde sunt cei care se iubesc unul pe altul de dragul Măreţiei Mele? Astăzi îi voi adăposti la umbra Mea, astăzi nu există nicio umbră decât umbra Mea»”.


Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat de Muslim.


Echitatea, dreptatea şi egalitatea socială sunt principii obligatorii ale Islamului.


‘Ubada bin As-Samit (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că l-a auzit pe Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) citându-l pe Stăpânul lui Atotputernic şi Glorios Care a spus: „Dragostea Mea le este dată celor care se iubesc unul pe altul de dragul Meu şi dragostea Mea le este dată celor care îşi cheltuiesc banii de dragul Meu şi dragostea Mea le este dată celor care se vizitează unul pe altul de dragul Meu. (De fapt), cei care se iubesc unul pe altul de dragul lui Allah vor fi într-un amvon de lumină în umbra Tronului lui Allah, într-o zi în care nu există nicio altă umbră decât umbra Lui”.


Acest hadis este autentic (sahih), cu un lanţ verificat de naratori şi a fost relatat în „Musnad” de Ahmad.


Mu‘adh bin Jabal (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat: „L-am auzit pe Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) spunând: «Allah Atotputernicul şi Gloriosul a spus: ´Cei care se iubesc unul pe altul de dragul Gloriei Mele vor sta în amvoane de lumină pentru care profeţii şi martirii îi vor invidia (în Ziua Învierii)´»”.


Acest hadis este bun (hasan) şi a fost relatat de Tirmidhi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu