Superioritatea expresiei: „Pacea fie asupra Profetului!”

sâmbătă, 19 iunie 2010

Abdur-Rahman Bin Auf (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „Odată, îngerul Jibriil / Gavriil (pacea fie asupra sa!) mi-a spus: «Să nu-ţi vestesc ceva bun transmis ţie de Allah Atotputernicul şi Gloriosul: ´Oricui se roagă pentru tine, spunând - pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa! -, Eu Îi voi oferi binecuvântările Mele şi Îndurarea Mea şi cui îţi transmite urări de pace, Eu îi voi transmite urările Mele de pace´»”.


Acest hadis este considerat autentic datorită altor hadisuri sahih (sahih li ghairihi) şi a fost relatat în „Musnad” de Ahmad, de Al-Baihaqi şi Abu Ya‘la.


Pomenirea şi repetarea expresiei „pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!” atrage multe recompense şi constituie unul dintre motivele mijlocirii Profetului (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) în Ziua de Apoi. Cu cât rosteşti mai mult această expresie, cu atât meriţi mai mult mijlocirea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu