Fiul lui Adam rosteşte o minciună împotriva Domnului său şi Îi aduce ofense

luni, 28 iunie 2010

Abu Huraira (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „Allah Atotputernicul şi Gloriosul a spus: «Fiul lui Adam mă face mincinos, deşi nu ar trebui (să facă aceasta), şi Îmi aduce ofense, deşi nu are niciun drept să facă aceasta. Cât despre acuzaţia lui că Eu mint, el afirmă că nu va fi re-creat (înviat) aşa cum a fost creat, deşi re-crearea lui este mai uşoară pentru Mine decât prima creaţie. Cât despre ofensele aduse Mie, el afirmă că Allah are un fiu, dar Eu sunt Unic, Stăpânul Etern. Eu nu zămislesc şi nu sunt născut şi nu am pe nimeni egal»”.

Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat de Bukhari şi Nasa’i.

A-I face asociaţi lui Allah Atotputernicul şi Gloriosul este ca şi cum I te-ai adresa lui Allah Atotputernicul şi Gloriosul folosind apelative necuviincioase. Allah Atotputernicul şi Gloriosul este Unicul şi Singurul Dumnezeu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu