Primejdia Şirk-ului (atribuirea de asociaţi lui Allah)

marți, 20 iulie 2010

Abu Huraira (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că Profetul Muhammad (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „În Ziua de Apoi, Ibrahim / Avram (pacea fie asupra sa!) îşi va vedea tatăl Azar (într-o stare jalnică), iar faţa lui va fi întunecată şi plină de praf. Atunci Ibrahim îi va reaminti: «Nu ţi-am spus eu să mi te supui?». Tatăl lui îi va răspunde: «Astăzi nu te voi nega!». Apoi Ibrahim va spune: «O, Allah! Mi-ai promis să nu mă dezonorezi în Ziua de Apoi. Şi ce este mai ruşinos pentru mine decât nenorocitul meu tată?». Allah Atotputernicul şi Gloriosul va spune: «Am interzis Paradisul pentru necredincioşi». Apoi se va spune: «O, Ibrahim, priveşte! Ce este sub picioarele tale?». El se va uita şi îşi va vedea tatăl ca o hienă, murdărit cu noroi, prins de picioare şi aruncat în Iad”.

Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat de Bukhari.

Din cauza necredinţei, Azar nu va fi iertat, în pofida intervenţiei fiului său Ibrahim / Avram (pacea fie asupra sa!) pentru el, ci va fi transformat într-un animal şi trimis în Iad. De asemenea, acest hadis ne arată că păgânilor, cu oricine s-ar înrudi, le va fi interzis pentru totdeauna să intre în Paradis. Ei vor rămâne în Iad şi vor suferi chinurile pedepsei de care au fost avertizaţi prin profeţii lui Allah, de-a lungul timpului.

Anas bin Malik (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a afirmat: „Allah Atotputernicul şi Gloriosul va spune persoanei cel mai puţin pedepsită dintre oamenii din Iad, în Ziua Judecăţii: «Ai ceva pe pământ, pe care să-l oferi drept răscumpărare (pentru a te proteja de chinurile focului)?». El va spune: «Da». Apoi Allah va spune: «În timp ce te aflai în şalele lui Adam ţi-am cerut mai puţin decât atât - să nu-Mi asociezi pe nimeni -, dar ai refuzat şi i-ai adorat pe alţii pe lângă Mine»”.

Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat de Bukhari şi Muslim.
Concluzia acestui hadis este că un credincios ale cărui păcate acoperă întregul glob va fi iertat, atât timp cât nu-I asociază pe nimeni lui Allah

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu