Avertizare împotriva ipocriziei

marți, 20 iulie 2010

Mahmud bin Labid (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat: „Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: «Cel mai înspăimântător lucru de care mă tem pentru voi este politeismul minor». Companionii au întrebat: «Ce este politeismul minor?». El a răspuns: «Este ipocrizia.» şi a adăugat că, în Ziua Judecăţii, când va răsplăti oamenii pentru faptele lor, Allah Atotputernicul şi Gloriosul le va spune ipocriţilor: «Duceţi-vă la aceia de dragul cărora obişnuiaţi să îndepliniţi fapte bune şi vedeţi dacă veţi obţine vreo răsplată de la ei»”.

Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost menţionat în „Musnad” de Ahmad.

Abu Huraira (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat că Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „Allah Atotputernicul şi Gloriosul a spus: «Dintre toţi cei pe care oamenii Mi-i asociază, Eu sunt Cel care nu are deloc nevoie de asociere. Iar pe oricine îndeplineşte o faptă prin care Îmi atribuie pe alţii Eu îl voi abandona - pe el şi actul lui de politeism»”.

Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat de Muslim.

Şirk (politeismul) este un păcat şi, dacă cel care îl îndeplineşte moare fără să se căiască, el nu va fi niciodată iertat. Cu siguranţă, Allah a interzis Paradisul celui care Îi atribuie asociaţi în adorare; locuinţa aceluia va fi focul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu