Frica de Allah

joi, 1 iulie 2010

Abu Sa‘id Al-Khudri (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat citându-l pe Profetul Muhammad (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) care le-a spus companionilor lui: „Unul dintre oamenii din primele generaţii (de musulmani) sau de dinainte de voi a spus ceva şi anume că Allah l-a binecuvântat cu bogăţie şi copii. Când moartea s-a apropiat de el, şi-a întrebat copiii: «Cum am fost ca tată?». Ei au răspuns: «Ai fost cel mai bun tată». El a spus: «Nu am păstrat şi nici nu am îndeplinit vreo faptă bună pentru Allah. Dacă Allah mă va prinde, El mă va pedepsi. Deci fiţi atenţi! Când voi muri, ardeţi-mă până când voi deveni ca un tăciune, apoi făceţi-mă pulbere şi împrăştiaţi-mi (cenuşa în aer) într-o zi furtunoasă»”. Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „A făcut legământ cu copiii săi şi apoi a murit. Ei i-au respectat voinţa şi i-au răspândit cenuşa în aer într-o zi furtunoasă. Allah Atotputernicul şi Gloriosul a spus: «Fii!» şi el a fost întrupat în faţa Lui. Allah Preaînaltul l-a întrebat: «O, slujitorul Meu! Ce te-a determinat să faci ceea ce ai făcut?». El a răspuns: «A fost frica faţă de Tine (aşa că am vrut să nu apar în faţa Ta)»”. Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a adăugat: „Allah Preaînaltul l-a răsplătit cu Îndurarea Sa”; Profetul (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus a doua oară: „Allah nu l-a pedepsit”.

Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat de Bukhari şi Muslim.

Acest bărbat credea în Puterea lui Allah Atotputernicul şi Gloriosul de a învia şi pedepsi oamenii. Credinţa şi frica lui l-au determinat să facă aceste lucruri care i-au atras iertarea lui Allah.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu