Pe acela căruia îi place să-L întâlnească pe Allah (murind ca martir) şi lui Allah îi place să îl întâlnească

joi, 1 iulie 2010

Abu Huraira (Allah să fie mulţumit de el!) a relatat: Profetul lui Allah (pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus că Allah Preaînaltul a spus: „Dacă slujitorului Meu îi place să Mă întâlnească, Mie de asemenea Îmi place să îl întâlnesc. Dacă el urăşte să Mă întâlnească, Eu de asemenea urăsc să Mă întâlnesc cu el”.

Acest hadis este autentic (sahih) şi a fost relatat de Bukhari şi Nasa’i.

Acest hadis ne arată că, atunci când un musulman se gândeşte la moarte, el speră să intre în Paradis. Astfel, lui îi place moartea - mai mult sau mai puţin. Dar necredincioşilor le este frică de moarte pentru că nu au nici credinţă, nici speranţă de a intra în Paradis. Credinciosului căruia îi place Paradisul, îi place şi moartea, de asemenea, pentru că astfel Îl va întâlni pe Allah Atotputernicul şi Gloriosul. Prin urmare lui Allah Îi place de asemenea să îl întâlnească.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu